Veelgestelde Vragen (FAQ) - PartyHuren

Algemeen

Hoe wordt de huurprijs berekend?
Bij PartyHuren hanteren we voor de eerste 3 huurdagen het minimale tarief. Dit tarief geldt ook voor een weekend. Neem contact met ons op voor een exacte prijs bij langere periodes.

Is het mogelijk dat PartyHuren de goederen opzet en weer opruimt?
Ja, op aanvraag is dit zeker mogelijk tegen een meerprijs. Neem hiervoor contact met ons op of vermeld het bij je bestelling/offerte-aanvraag.

Ik heb materialen voor een langere periode nodig. Is dit mogelijk?
Ja, dit is zeker mogelijk. Stuur ons een offerteaanvraag via e-mail met de gewenste periode en ontvang een exact prijsvoorstel.

Bezorging

Wat voor transportkosten worden er berekend?
PartyHuren levert door heel Nederland. Bekijk de transportkosten door je postcode in te vullen op deze pagina.

Hoe laat worden de goederen bezorgd/opgehaald?
Wij leveren en halen materialen op tussen 08:00 en 17:00 van maandag t/m vrijdag.  Je kunt ons op de dag voor levering vanaf 15.00 bellen voor een tijdsblok van 2 uur.

Wat als ik de bezorger mis?
Als onze chauffeur voor een dichte deur staat en geen contact krijgt, zal hij zijn route vervolgen. We proberen het een dag later nogmaals met een toeslag van 50% van de originele transportkosten.

    Bestellingen & Offertes

    Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
    Plaats je bestelling eenvoudig via onze website of stuur ons een e-mail. Telefonisch nemen wij geen bestellingen aan.

    Hoe kan ik een offerte aanvragen?
    Vraag een offerte aan via e-mail naar info@partyhuren.nl met je factuurgegevens, huurperiode, benodigde materialen en afleverlocatie. Je kunt ook online een bestelling plaatsen en aangeven dat het om een offerte gaat.

      Staan de materialen voor mij gereserveerd wanneer ik een offerte heb lopen?
      Ja, als je een offerte aanvraagt, reserveren wij de materialen direct voor je.

      Schoonmaakkosten

      Dient bestek, servies en bestek weer schoon ingeleverd te worden?
      Bij PartyHuren hoef je je hier geen zorgen over te maken. Al onze prijzen zijn inclusief schoonmaak!

      Betaling

      Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
      Betaal eenvoudig via Ideal bij het plaatsen van de bestelling, via overboeking op ons rekeningnummer, of volgens de aanbetalingsfactuur.

      Kan ik op factuur betalen?
      Alleen vaste klanten kunnen op factuur betalen. Kies de optie "op factuur" in de webshop voor factuurbetaling.

      Service & Contact

      Wat zijn de openingstijden?
      - Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:00
      - Zaterdag en zondag: 09:00 - 17:00 (Standaard gesloten voor afhalen)

      Mijn apparatuur doet het niet. Wat kan ik doen?
      Controleer eerst de stekker en de stroomvoorziening. Bel voor hulp buiten openingstijden naar 0341 700 236.

      Heb je een spoednummer voor buiten openingstijden?
      Ja, bel naar 0341 700 236 en toets buiten openingstijden op #9.


      Deze Veelgestelde Vragen (FAQ) zijn verstrekt door PartyHuren. Voor verdere vragen of assistentie, neem contact met ons op via 0341 700 236 of info@partyhuren.nl.